Saturday, December 16, 2017

Mici imperfecțiuni

Miercuri pe aeroportul Otopeni am sesizat o mică imperfecțiune care m-a pus pe gânduri. Era un suport cu o fantă unde trebuia fixată crucea Ms. regelui Mihai I. Militarul care a purtat crucea de la avion spre catafalc a avut surpriza să vadă că aceasta nu intra pe fanta aceea și a fost obligat s-o sprijine de catafalc. Mi-am adus aminte de podul acela de la trecerea de cale ferată spre Constanța pe sub care nu avea loc locomotiva din cauză că podul era prea jos. Detaliile contează.
La Catedrala Patriarhală am văzut că neajunsul a fost remediat și crucea Ms. Regelui Mihai I a stat fixată pe acel suport. N-am să fiu niciodată de acord cu acel nefericit merge și așa, căci atunci când totul este perfect, orice mic detaliu neluat în considerare este amplificat la cote extrem de înalte.


(17 decembrie 2017)

No comments:

Post a Comment