Tuesday, December 19, 2017

Legea răspunderii magistraților

Marx a vorbit despre comunism că este visul de aur al omenirii. Zic eu acum după aproape 150 de ani că legea răspunderii magistraților este visul de aur al românilor. Omenirea a avut comunis, pesye 50 de ani și nu a știut după aceea cum să scape de el, noi avem de ieri votată în Senat legea răspunderii magistraților, lege în care peste 90% din populație și-a pus toate speranțele după principiul caprei vecinului, căci dacă toți răspundeau pentru ceea ce fac, să răspundă și magistrații.
Nu avem autostrăzi pentru că nu am avut o lege a răspunderii magistraților.
Se dărâmă autostrăzile pentru că nu am avut o lege a răspunderii magistraților.
Avem 40% analfabetism pentru că nu am avut o lege a răspunderii magistraților.
Populația este săracă pentru că nu am avut o lege a răspunderii magistraților.
Nu se absorb fonduri europene pentru că nu am avut o lege a răspunderii magistraților.
Presa este de foarte proastă calitate pentru că nu am avut o lege a răspunderii magistraților.
Nu muncim ca lumea pentru că nu am avut o lege a răspunderii magistraților.
Politicienii se bălăcăresc și huzuresc pentru că nu am avut o lege a răspunderii magistraților.
În restaurante să servesc mâncăruri reîncălzite pentru că nu am avut o lege a răspunderii magistraților.
Lumea aruncă gunoaiele de la balcoane pentru că nu am avut o lege a răspunderii magistraților.
Scriitorii nu-și publică romanele de sertar pentru că nu am avut o lege a răspunderii magistraților.
Noi nu avem niciun laureat de Nobel pentru că nu am avut o lege a răspunderii magistraților.
În sfârșit, ieri a fost tăiat răul de la rădăcină. Avem de ieri o lege a răspunderii magistraților! DE la momentul în care această lege va fi promulgată, anul 2018 va avea cu certitudine 365 de zile, noi vom trăi într-o țară fix cu 4 anotimpuri, boschetarii vor lectura cu ritmicitate, asiduitate și cognoscibilitate din opera eternului și frustratului candidat la premiul Nobel, autostrăzile se vor perpetua întru construire, iar politicienii vor solicita în Piața Victoriei reducerea indemnizațiilor până la nivelul salariului minim pe economie, iar liderii de sindicat vor înspăimânta națiunea doar când se încruntă că vor fi în stare să scoată în stradă cele 5.000.000 de salariați, iar pensionarii vor fi atât de fericiți încât starea aceasta îi va duce spre o anume destinație. Legea răspunderii magistraților va face ca accelerația gravitațională să fie cu mult mai mică decât 9.80665, undeva la 5,7% cât este creșterea economică din 2017, ceea ce ne va face să se instaleze o anume automulțumire ancestrală. Vivat!


(20 decembrie 2017)

No comments:

Post a Comment