Sunday, December 24, 2017

Conturile de FACEBOOK

Lumea bună își face conturi de facebook pentru că:
- dă bine;
- atrag atenția;
- intră în rând cu ceilalți;
- sunt un mijloc de comunicare;
- dă senzația de pietenie;
- arată un altfel de caracter;
- impune o conduită;
- transmite mesaje;
- crează impresii.
Am observat că sunt unele persoane care au cont pe faceboof doar în anumite momente care au semnificație pentru ele, mai ales în campanii, când caută:
- să se facă înțeleși;
- să se arate populari;
- să dea senzația că sunt prietenoase;
- să arate că stau la dispoziție.
După ce trece acea peruoadă, respectivele persoane își iau vechile năravuri, sunt:
- distante;
- arogante;
- suficiente;
- ocupate;
- răutăcioase;
- individualiste;
- interesate;
- indisponibile.
Azi am vrut să transmit urările mele de Crăciun și am avut surpriza că peste 80% din prietenii mei nici nu au răaspuns la felicitarea adresată lor de Paști. managementul politic arată că în comunicare un rol esențial îl are continuitatea, căci pe facebook nu intră cei care sunt considerați a avea memorie scurtă să fie înșelați cu ușurință cu o plasă care are o pungă de făină, o sticlă de ulei sau o găleată cu o oarece inscripție de partid. Acolo intră lume civilizată, care face analize, cu mult mai detaliate decât mine și pentru care contează dialogul și prezența neântrerupte pe rețeaua de socializare.
Conturile de facebook sunt cu mult mai mult decât ceea ce credem noi, căci ele dau profilul real al persoanei, chiar dacă noi nu dorim acest lucru.


(24 decembrie 2017)

No comments:

Post a Comment