Sunday, December 24, 2017

Ce m-aș face fără dușmani?

Viața mea ar fi tristă, plată, banală, nesemnificativă, lipsită de farmec. dacă nu aș avea dușmani care:
- mă bârfesc;
- mă detestă;
- mă atacă;
- mă arată cu degetul;
- mă critică;
- mă jugnesc;
- mă hulesc;
- mă alungă;
- mă lovesc;
- mă ignoră;
- mă împroșcă cu noroi;
- mă invidiază;
- îmi aruncă vorbe grele;
- mă înjură;
- mă împing;
- îmi fac rău;
- îmi trag preșul de sub picioare;
- mă arată cu degetul;
- tot tot timpul sunt nemulțumiți;
- mă înlătură;
- mă sapă;
- mă detestă;
- mă poreclesc;
- mă depunctează;
- mă izgonesc;
- mă nedreptățesc;
- mă evită;
- mă terfelesc.
Nu am cum să spun că-mi iubesc dușmanii, dar vreau ca ei în această zi minunată de Crăciun să aibă parte numai de:
- bucurii,
- fericire,
- belșug,
- veselie,
- încântare,
- iubire,
- bunăstare,
- încântare,
- satisfacții,
- realizări,
- inspirație,
căci fără dușmani puternici, talentați, iscusiți, inspirați, insistenți, dăruiți, perseverenți, puternici, polivalenți, originali, determinați și categorici, viața mea ar fi un calvar, iar eu m-aș pierde printre pietrele râului, fumul hornurilor, noroiul ulițelor, huruitul roților de tren, tunetele de după fulgere sau prin colbul iscat de vânturile care hălăduie pe miriști.

(24 decembrie 2017)

No comments:

Post a Comment