Sunday, December 10, 2017

Antrenamentul din 10 decembrie 2017

Obiectivul pe ziua de azi a fost să urc 120 etaje. Am luat 15 monece de 10 bani. Le-am pus în buzunarul stâng de la șort. Am început să urc scările. La fiecare 8 etaje, am mutat câte o monedă din buzunarul stâng în buzunarul drept.
La epuizarea monedelor din buzunarul stâng, a însemnat că am urcat de 15 ori scara blocului în care stau, cu cele 8 etaje ale ei, adică în total am urcat 120 de etaje. Obiectivul meu este să urc 163 etaje, exact câte are turnul Burj Khalifa din Dubai. Am urcat doar 73,61%. Mai am de lucru.
Dacă mă gândesc bine, în lume există mai multe clădiri care au 120 etaje. Aș fi urcat până la ultimul etaj din una dintre ele:
Makkah Royal Clock Tower Hotel, Mecca
International Commerce Centre, Hong Kong
King Abdullah Economic City, Jeddah, Saudi Arabia
Shanghai World Financial Centre, China
Petronas Twin Towers, Kuala Lumpur, Malaysia.
Oricum, cred că mai am resurse să mă autodepășesc, pentru că am trecut de la 104 etaje la 120 etaje, efort despre care spun că nu este puțin lucru.


(10 decembrie 2017)

No comments:

Post a Comment