Tuesday, December 12, 2017

Andrenamentul din 12 decembrie 2017

Ideia care mi-a încolțit când mi s-a zis că urcatul scărilor este un sport de practicat a fost cea legată de turnul Burj Khalifa, care are 163 de etaje accesibile. Deci, obiectivul pe care mi l-am propus a fost să
urc cele 163 de etaje. Am început timid, puțin câte puțin și am ajuns pe vară la 100 de etaje. Am jubilat acest eveniment. Mai prin octombrie am reluat urcatul etajelor urcând 40 etaje, apoi mai mult. Am ajuns să urc 104 etaje. Am urcat și 120 de etaje, iar azi 12 decembrie am plecat cu gândul, după un somn bun, să urc 80 de etaje. În buzunar aveam de data trecută 15 monede de 10 bani pe care să o trec dintr-un bia era să trec doar 10 monede. Când am văzut că urc lejer cele 80 de etaje, deci am trecut 10 monede în buzunarul drept, mi-am zis că e timpul să merg și să-mi egalez recordul de 15 ture complete, adică 15 * 8 = 120 etaje. Când și acest obiectiv a fost realizat, mi-am dat seama că am resurse pentru mai mult. Așa că am trecut din cele 15 monede din buzunarul drept rând pe rând câte o monedă, până am făcut 5 monede. Deci am făcut 20 de ture de scară de bloc, adică 20 * 8 = 160 de etaje. Am urcat și cele 3 etaje necesare și iată, că am bătut propriul record, am realizat mai mult de 120 etaje, adică am urcat azi 163 etaje, exact numărul de etaje ale turnului Burj Khalifa. Mi-am văzut îndeplinit visul la care m-am gândit în vară. Rezultă că cine vrea să facă ceva, face pur și simplu.
Andrenamentul din 12 decembrie 2017 corespunde realizării obiectivului pe care mi l-am propus în vară și anume de a urca același număr de etaje câte are turnul Burj Khalifa. Azi am urcat 163 etaje, atâtea câte are turnul Burj Khalifa, intr-o oră și 45 de minute.



(12 decembrie 2017)

No comments:

Post a Comment