Friday, December 15, 2017

Admirație totală!

Am primit un plic cu picturi realizate de:
Sergiu Aurel NICHESCU
Katarzyna WARACHIM
Mariam PARE
Michael Raymond PLATZER
Ramon CASADO
Triantafillos ILIADIS
însoțite de o scrisoare a Mariei VAGYON.
Am admirație totală pentru acești pictori speciali și pentru Maria. Știu toate acestea pentru că am primit un plic de la APGP s.r.l..
Îmi place pictura foarte mult. Nu-mi place să primesc scrisori când eu nu am dat adresa persoanei care să-mi scrie. Orice scrisoare ce-mi vine la căsuța poștală îmi aduce aminte de amenzi, de porunci de la oficiali, iar plicurile voluminoase îmi produc groază, pentru că niciodată nu mi-au adus lucruri vesele. Plicul primit de la APGP a fost un plic voluminos, netimbrat cu adresa mea scrisă exact așa cum numai fiscul, CNAIR sau CESTRIN sunt în stare să mă șocheze previzibil. Nu știu și nici nu vreau să știu de unde APGP are adrea mea, dar știu precis că eu nu am furnizat niciodată adresa mea decât la banca unde am card, la niște policlinici sau la mine la muncă sau la magazinele unde am făcut cumpărături în rate acum mulți, chiar foarte mulți ani în urmă. Cine a avut acea ideie de marketing cu plicul masiv, cu atât mai mult provenind de la un s.r.l., m-a înspăimântat și m-a întristat. UNICEF merge în școli și distribuie contra cost felicitări la fel de reușite și cu succes, fără a folosi adrese de persoane despre care eu nu am cunoștință de unde provin, dar în cazul meu fără accept.
Am admirație și respect pentru artiștii care au realizat picturile. Știu că nu le voi folosi. Spaima pe care am tras-o la primirea plicului mă face să nu fiu de acord cu  modul de a prelua adrese și de a adresa plicuri, indiferent de conținut și de bune intenții. Dacă niște voluntari erau în Mall sau altundeva și discutau și făceam schimb de adrese, altfel aș fi primit acel plic.
Picturile sunt excepționale, pictorii sunt de mare talent, am toată admirația pentru munca lor și îi respect din adâncul ființei mele.



(15 decembrie 2017)

No comments:

Post a Comment