Sunday, November 26, 2017

Ce mai lustruiește lumea?

Când am vizitat Las Vegas am văzut un basorelief foarte interesant și de atunci mi-a venit ideia să colecționez fotografii cu ce mai lustruiește lumea. Am și făcut un buton la mine pe site cu acest subiect și când am timp mai pun și acolo câte ceva.
Mi se pare intersant că de fapt când oamenii se distrează își pun în gând niște dorințe și ating oarece părți ale unor statui de bronz. Cred că acele părți au și o semnificație dacă observăm că preponderent numai unele zone sunt luctruite.
Aceasta este poza care a declanșeat întreaga gândire de a vedea ce este lustruit, de a presupune de ce se lustruiește și mai ales ce-și doresc oamenii când fac aceste gesturi. Am văzut că nu este loc unde a apărut o statuie de bronz ca oamenii să nu se apropie și să nu o atingă în ideia de a-și asigura îndeplinirea unei dorințe. Este un lucru frumos și mai ales nu costă bani, iar cei ce lustruiesc nici nu au cum să fie acuzați de faptul că sunt primitivi așa cum sunt catalogați cei ce merg la moaște, deși și unii și alții au o dorință, ating ceva și cred că-și măresc șansele ca acea dorință să devină relitate, pentru a ieși dintr-un impas foarte greu pentru care știința nu are soluție.


(26 noiembrie 2017)

No comments:

Post a Comment