Thursday, September 14, 2017

Un personaj: Petre ROMAN

Petre ROMAN a intrat definitiv în paginile cărților de istorie a României ca:
- primul premier de după Revoluție;
- șef al Partidului Democrat;
- vorbitor perfect de limbi străine;
- tătic al unui băiețel superb;
- preferatul femeilor de la APACA;
- persoana legată de grămada de fiare vechi;
- omul apreciat ca fiind foarte bun și înlocuit;
- înotătorul redutabil pentru tv;
- dansator înfocat în show tv;
- subiect al unor bancuri interesante;
- erou de versuri cu rimă în valută.
În viața mea l-am văzut pe Petre ROMAN de două ori. Ptima dată a fost în anul 1984 în sala de festivități de la Conservator când i s-a acordat titlul de conferențiar universitar evidențiat și a rostit un discurs de care m-am jenat profund în raport cu un luptător pe baricadele lui decembrie'89.
A doua oară a fost când era în campania electorală de la prezidențialele din 2000 și a venit în ASE unde a ținut un discurs frumos la sala 2013. Atunci am primit de la el o fotografie cu autograf personalizat.



Eu am de ce să-i mulțumesc lui Petre ROMAN, pentru că el în calitatea de prim-ministru al României și-a pus semnătura pe actul de renaștere al Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Ecomonică, înțelegând rolul pe care această facultate trebuie să-l joace în formarea specialiștilor în trei dintre cele mai moderne domenii ale științei contemporane, ceea ce s-a și dovedit în realitate.
Sunt încântat că am acest autograf de la un om atât de special!


(14 septembrie 2017)

No comments:

Post a Comment