Saturday, September 23, 2017

Șoferii bețivani

Urcatul beat la volan este apanagiul oamenilor slabi dar și inconțtienți. Toate au un început. Prima dată se începe cu un gât de tărie sau o jumătate de pahar de vin sau o nevinovată bere. Dacă omul vede că merge, continuă, dar nu oricum, ci amplificând. Ia ă cinzează de țuică, ia  50 mililitri de tărie fină, bea două beri și contină tot așa încât ajunge să se urce la volan beat mangă. Am văzut așa ceva dar n-am știut decât după ce mi s-a zis că este după un chef unde a dat pe gât 1/2l de palincă. Mi s-au muiat picioarele și din acea clipă am zis că nu mă voi mai urca cu acela niciodată în mașină, chiar dacă se jură că este treaz 100%.
Bețivanii care sunt prinși la volan își dezvăluie carențele de caracter și dacă sunt și filmați se vede că sunt de un penibil groaznic, deși treji sunt oameni cu funcții.
Am văzut astfel de specimene plecând de la nunți sau de la Revelioaneconducând, dar ceea ce nasol rău de tot este faptul că sunt încurajați de neveste sau chiar de părinți. Câtă mizerie și câtă inconștiență caci o clipă de neatenție duce la tragedii inimaginabile, care ar fi fost evitate doar dacă omul nu ar fi condus beat sau hai săm zicem ceva mai mult decât afumat.

(23 septembrie 2017)

No comments:

Post a Comment