Saturday, August 12, 2017

Scrisori necitite

Am văzut că se folosește destul de frecvent stilul epistolar în literatură și în presa tipărită pentru că scrierile sunt:
- scurte;
- concentarte;
- focusate;
- neangajante;
- directe;
- simple;
- epice;
- literare;
- blânde;
- moralizatoare.
Am văzut că din 10 cititori de ziare niciodată mai mult de 3 nu citesc scrisori adresate așa în public unuia sau altuia, deși unul sau altul sunt persoane publice. Unii nici nu merită să intre în literatură ca personaje dintr-o scriere de talent la o adică. Cei cu care am discutat zic că normal este că dacă ai ceva de zis cuiva, zi-i direct lui, nu prin intermediul presei. Eu mă număr printre cei 3 care citesc scrisori, nu ca scrisori, ci ca texte literare, pentru că verau să văd talentul celui ce le-a realizat.
În rest, pace bună!

(12 august 2017)

No comments:

Post a Comment