Thursday, August 24, 2017

Doamna RIZOIU

Doamna RIZOIU lucra în 1978 la secretariatul Centrului de Calcul al ASE. Pe vremea aceea era regula ca la Ministerul Educației să ajungă  teza de doctorat față-verso cu cel mult 150 pagini. Eu o aveam dactilografiată numai față, ceea ce impunea ca într-un termen scurt și la 2 lei pagina s-o rebat conform cerințelor Ministerului Educației. Singura soluție era xeroxarea. O singură persoană știa să facă acest lucru, față-verso prin introducerea aceleiași pagini într-un anume fel, pentru a ieși ceea ce trebuia. Persoana era doamna RIZOIU.
Aparatul era într-o cămăruță mică neaerisită de pe mijlocul culoarului, la etajul al IV-lea al clădirii Centrului de Calcul. Aparatul scotea prin supraîncălzire și un miros greu de hârtie încinsă. Această doamnă, văzându-mă disperat, căci aveam restricție foarte mare de timp, a lucrat o zi și în final am obținut acel exemplar exact așa cum mi se cerea la minister. Am vrut să-i plătesc doamnei RIZOIU. Știa că sunt doar asistent și că am doi copii mici. Mi-a zis că un mulțumesc este suficient. I-am mulțumit frumos din tot sufletul. Rar se întâlnrsc asemenea caractere, care să ajute pe cineva la ananghie. Eu am avut acest mare noroc cu doamna RIZOIU.
Restect doamnă RIZOIU!


(24 august 2017)

No comments:

Post a Comment