Monday, August 28, 2017

Carte cu autograf de la Stelian STANCU-IZVORU

Când colegul meu Stelian STANCU-IZVORU a venit la mine și mi-a oferit una dintre cărțile lui am avut surpriza să constat că Stelică, profesorul de cibernetică economică este poet și prozator, ceva dacre din punctul meu de vedere este un lucru excepțional.


El este un bărbat tânăr cu mare putere creatoare și îl consider că acum este în deplinătatea puterii lui creatoare, ceea ce înseamnă că ne va oferi și alte lucrări de proză și de poezie cel tuțin tot așa de valoroase ca cele pe care eu le am de la Stelian STANCU-IZVORU.

29 august 2017)

1 comment:

  1. Acum dețin o afacere proprie cu ajutorul Elegantloanfirm cu un împrumut de 900.000,00 USD. la 2% tarife, la început, am învățat, a fost o glumă până când cererea mea de împrumut a fost procesată în cinci zile lucrătoare și fondurile solicitate mi-au fost transferate. acum sunt un mândru proprietar al unei afaceri mari, cu 15 personal care lucrează sub mine. Toate mulțumesc ofițerului de credite Russ Harry, el este un Dumnezeu trimis, îi puteți contacta pentru a vă îmbunătăți afacerea pe .. email-- Elegantloanfirm@hotmail.com.

    ReplyDelete