Monday, July 17, 2017

Ștefan COȘOVANU, culturist de top

De mai mult timp am dorit să scriu un articol despre Ștefan Florin COȘOVANU, culturistul Ștefan Florin COȘOVANU, acea prezență specială din lumea culturiștilor de top prin rezultatele obținute de-a lungul anilor. Când am construit lista cu performanțe ale culturiștilor unde am pus date ale măsurătorilor biometrice de la acei culturiști pe care i-am identificat pe Internet că au astfel de date, am văzut numai anumite elemente care-l definesc pe Ștefan Florin COȘOVANU. Nu am găsit altceva decât înălțimea sa de 180cm și de greutatea sa care oscilează între 85 și 88 de kilograme. M-am documentat destul de serios pentru a scrie acel articol. Am încercat să iau legătura cu sportivul, dar nu am reușit. Când am citit   în nr. 2 (229) din 2014 al revistei Fitness & Culturism a lui Cristian DULGHERU articolul Interviu cu Ștefan  COȘOVANU, realizat de Cristian NEAGU, m-am convins că pentru o prezentare în mediul virtual a acestui sportiv, încă mai sunt elemente de adăugat. Pe internet sunt multe fotografii al lui Ștefan Florin COȘOVANU din concursuri și nu numai, dar pe acestea nu am cum să le reproduc aici pentru că nu am permisiunea proprietarilor acelor fotografii și nici acceptul culturistului. Mi-ar fi foarte convenabil dacă în viitor culturistul Ștefan Florin COȘOVANU va fi de acord să scriu un articol dezvoltat despre el, în care să apară detalii interesante despre drumul parcurs de el până la marea performanță pe care a atins-o. În mediul virtual sunt prezentate numai câteva dintre rezultatele sale precum:
2003 Pro Nutrition Grand Prix.  Placed 7th.  Junior Over 80 kg.
2012 Tiger Classic Bucharest.  Placed 11th.  Up to 90 kg.
2013 Tiger Classic Bucharest.  Placed 1st.  Classic bodybuilding.
2014 Tiger Classic Mamaia.  Placed 1st.  Over 175 cm.
El este un reper și o istorie a culturismului va trebui să consemneze la nivel de detaliu acele elemente lămuritoare legate de activitatea acestui sportiv. O galerie cu fotografii din competiții, măsurătorile și unele dintre secretele sale privind antrenamentele pe care le-a făcut și le face, trebuie cunoscute. Drumul anevoios către treapta cea mai înaltă a podiumului trebuie cunoscut de către toți cei ce aspiră să urce într-o bună zi pe ea. Culturistul de 33 de ani azi, are o bogată experiență și un cuvânt greu de spus în lumea acestui sport, pentru că forma pe care o prezintă este de un nivel foarte înalt.


(18 iulie 2017)

No comments:

Post a Comment