Friday, July 28, 2017

Regalul Horațiu MĂLĂIELE

Horațiu MĂLĂIELE este unul dintre marii actori ai scenei românești. El are ceva aparte, ceva care îl face să fie diferit de ceilalți mari actori. De la Grigore VASILIU-BIRLIC nu am avut un actor de comedie atât de bine conturat, care să fie recunoscut din prima după mimică, după voce, după mers,
după gesturi, după lumina pe care o răspândește în jurul său. L-am văzut prima dată la televizor acum foarte mulți ani. Am văzut tot la televizor că are talent la desen, face caricaturi foarte reușite. L-am revăzut și pe scenă. El este tipul de actor care umple scena doar prin simpla prezență. Dacă și joacă, este foarte greu pentru partenerii săi să mai stea alături de acest magnet, care prin gesturi firești face ca întregul univers să graviteze în jurul său. Îmi aduc foarte bine aminte de rolul Wally Murdock, din piesa Cafeneaua jucată la Bulandra în care el era și regizorul.  Juca alături de Dana DOGARU și Emilia POPESCU, două mari actrițe de comedie, dar spectacolul era cap-coadă Horațiu MĂLĂIELE. Mergând ieri pe la Mall Vitan, am văzut în stradă afișe cu spectacole care anunțau Săptămâna MĂLĂIELE, unde se arăta că pe:
- 31 se va juca piesa Revizorul
- 1și2 august se va juca piesa Dineu cu proști
- 3 august se va juca piesa Câte-n lună și-n stele
- 4 august se va juca piesa  Cafeneaua
- 5 august se va juca piesa  În valea cu parfum de flori și      
   zumzet de albine
- 6 august se va juca piesa  Podul
toate avându-l în distribuție pe marele actor Horațiu MĂLĂIELE, cel care face dintr-un rol de comedie, un personaj unicat și o apariție de neuitat.




(28 iulie 2017)

No comments:

Post a Comment