Saturday, July 29, 2017

Poșta electronică

Poșta electronică a comolicat foarte mult viața funcționarilor pentru că ei trebuie să aibă adresă de e-mail de serviciu și trebuie să răspundă concret și la timp celor care se adresează instituției unde funcționarii își desfășoară activitatea.
Se observă că o serie de reguli simple nu sunt respectate și proceduri vechi de câteva zeci de ani nu sunt nici implementate, nici cunoscute de manageri și de executanții din subordinea lor.
În primul rând trebuie create adrese de poștă electronică de serviciu.
În al doilea rând, trebuie impuse termene de a răspunde la mesaje.
În al treilea rând, trebuie construite șabloane de răspunsuri.
În al patrulea rând, nu trebuie amestecate lucrurile de serviciu cu cele private, pe adresa de e-mail de serviciu, pentru a nu o face necontrolabilă și inviolabilă.
În al cincilea rând, adresele de poștă electronică de tip public-deschis trebuie supuse verificărilor periodice, pentru a se stabili calitatea comportamentului celui din subordine.
În al șaselea rând, trebuie instituit un management al mesajelor de poștă electronică pentru a respecta deja fluxurile existente din sistemul informațional al organizației și aceste mesaje să potențeze derularea activităților din organizație, fără a deveni o corvoadă inutilă.
Un cod de etică al utilizatorului de poștă electronică cu adresă de serviciu este absolut necesar, cod de etică impus la angajare, când viitorul funcționar dorește să arate atașamentul și disponibilitatea față de organizația din care dorește să facă parte.


(30 iulie 2017)

No comments:

Post a Comment