Monday, July 24, 2017

Cântăreața Denisa

Căutând pe youtube niște muzică, mi-au fost asociate pe lângă numele căutate și numele Denisa cu cântecul Fetele mele, cântec cu care l-am făcut pe un coleg să lăcrimeze, când i l-am pus la telegon în interpretarea Corneliei CATANGA acum mulți ani în urmă. Curiozitatea m-a făcut să-l ascult și în interpretarea Denisei. Dicție bună, voce distinctă, frazare corectă, ritm, muzicalitate, gesturi reținute, floricele bine stăpânite, deci l-am ascultat până la capăt, ceea ce m-a dus la ideia că este vorba de o cântăreață de muzică lăutărească de viță bună. Multe detalii n-am mai aflat. Doar ieri la o televiziune se zicea că Denisa nu mai este și pe ecran era chipul acela pe care l-am recunoscut de la clipul de pe youtub. Eu am scris despre unii cântăreți din aceeași zonă așa cum i-am văzut eu, ca tenori sau soprane și mă gândeam ce s-ar fi întâmplat dacă societatea le-ar fi oferit o șansă. Sunt sigur că ei le-ar fi întors înmiit ceea ce societatea le-ar fi dat. N-a fost să fie.
Trebuie să fie multă tristețe în lumea acelor artiști, iar 27 de trandafiri albi tot timpul vor trebui să rămână vii, larg deschiși, cu tulpinile drepte îndreptate spre cer.


(24 iulie 2017)

No comments:

Post a Comment