Wednesday, June 14, 2017

Dezastre în magazin la Tg. Jiu

În Tg. Jiu apar dezastre la tot pasul în magazine, unde vânzătoarele:
- vorbesc tot timpul la telefon;
- vorbesc la telefon cu altcineva  chiar când au un dialog cu clientul;
- se întrerup între ele, suprapunându-se pentru a rezolva alți clienți;
- se fac că fac ceva, altceva de fapt, în timp ce clientul așteaptă degeaba.
Dezastre  în magazine generează disconfort pentru clienți. Nu mi-au trebuit două ore pentru a mi se întâmpla lucruri uricioase, care evidențiază lipsa de respect a vânzătorilor fașă de clienți. Adică, am văzut vânzători nesimțiți. În timp ce  cumpăram un produs și vânzătoarea vorbea cu mine despre plata pe card, o colegă a ei a înrerupt-o, i-a intrat pe computer, a rezolvat ceva. Nici nu și-a cerut scuze. La un alt magazin, ambele vânzătoare vorbeau la telefon și m-au tratat cu fundul. În altu, vânzătoare aranja niște bonuri și vreo 5 minute am așteptat degeaba. La un alt magazin, vânzătoarea vorbea la telefon și cu telefonul la ureche mi-a vorbit și mie în scârbă un pic.
Trebuie numai ca managerii acelor magazine să se preocupe mai mult în formarea vânzătoarelor pentru a fi exact ceea ce trebuie, ca în relația cu clienții să fie exact ceea ce aceștia așteaptă de la ele. Dezastrele trebuie să fie eliminate în târgu Jiu pentru că operele lui Constantin BRÂNCUȘI sunt perfecte și nu acceptă rabat de la nimic. Și tot ce am descris am constatat în magazinul Parâng, în două ore, nu mai mult. Să primești salariu pentru a vorbi la telefon, mi se pare chiar drumul spre faliment, spre orice altceva decât spre a reveni pe acolo. Este posibil ca toți să procedeze așa și atunci nu mai este de făcut nimic. Amin.


(14 iunie 2017)

No comments:

Post a Comment