Thursday, May 18, 2017

www.ase.ro

După ce am vizitat KTH, am venit în ASE și am propus conducerii să pună pe plăcuța unde scrie ASE de la clădirea din Piața Romană nr. 6, jos, www.ase.ro sau să pună undeva într-un loc mult mai vizibil. Și iată că pe acoperișul acelei clădiri cu bila există acest www.ase.ro care noaptea este luminat. Sunt mândru de mine că am avut acestă ideie, dar păcat că n-am luat eu de la OSIM brevet așa ca Jean de la Craiova cu acel vă pupă Jean. Nu mă zîgârii pe ochi.
www.ase.ro are o istorioară care trebuia continuată și cu alte chestii care nici până în ziua de azi nu au fost implementate. Mă gândesc la acronimele din structura ASE și la modul de a construi adresele de e-mail și modalități de a face referire pe niveluri de acces. Mă gândesc la acronime pentru departamente, la adrese  oficiale și obligatorii de e-mail, la cărțile de vizită tipizate al celor ce lucrează în ASE, la modul în care se definește matricea de roluri și punerea acesteia în corespondență cu tipurile de acces de 1 la 1, 1 la n, n la 1 sau n la m.


(18 mai 2017)

No comments:

Post a Comment