Sunday, April 16, 2017

Subiectivismul bizar și nelalocul lui

Din întâmplare mi-a căzut în mâini un pliant tipărit cu ocazia a 25 de ani de existență a Colegiului de Informatică Tudor VIANU din București. La vremea la care pe mine mă interesau liceele, acesta era cel mai bun liceu din Bucureși, oblăduit de ICI, cu profesorii cei mai buni și cu profilul cel mai bun.
Am căutat să văd în textul scris și ceva mai multe detalii despre profesorii care au lucrat în acel liceu și am avut surpriza să o regăsesc numai pe profesoara de fizică Victoria OVANES. Nu l-am văzut acolo pe profesorul Marcel HOMORODEAN și nici pe marele profesor Armand MARTINOV.
De regulă, contemporanii uită de istorie și cred că lumea începe și se termină cu ei. Este mare păcat, pentru că prestigiul acestui liceu unde nu se intra la dmiterile de treaptă sub nota 8, a fost clădit de multe generașii de truditori de la catedră, iar ca strădania lor să fie trecută în planul al VII-lea este total nedrept. Aplicația web a colegiului este foarte modestă. Numai oamenii mici fac desturi din acestea, pe care toată lumea le consideră ca deformare a istoriei. Punct.


(17 aprilie 2017)

No comments:

Post a Comment