Tuesday, April 18, 2017

Liceul de informatică nr. 1 din București

Eu îl știam de liceul de informatică din București de la Piața 1 Mai. Acum i se zice Colegiul Național de Informatică Tudor VIANU. Eu am așa niște rețineri metafizice că nu prea am cultura pe informatică la acel nivel care să-mi permită să știu că literatul VIANU are legătură cu computer science. Dar, mă rog, ocolite sunt căile Domnului.

Din pagina de mai jos mi-au atras atenția două absențe: profesorul Armand MARTINOV și profesorul Marcel HOMORODEANU, căci textul începe cu de-a lungul anilor...

Cine este în poza de jos din stânga, oare?



În poza de jos apare numele olimpicului Sergiu MOROIANU, soțul lui Clotilde ARMAND.

Restul este poveste, inclusiv autograful directoarei, profesoara Silvia MORARU.
Un pliant, oricare ar fi el trebuie să fie bine structurat și cu text fără cusur, ceea ce nu este cazul aici, pentru că foarte multe elemente sunt lovite de uzura morală categorică. Folosirea termenului transdisciplinaritatea amintește de compunerea cuvintelor kilometrice din limba germană.
(18 aprilie 2017)

No comments:

Post a Comment