Tuesday, April 25, 2017

Ieri am avut o bucurie

Ieri am avut o bucurie.
Ieri am avut o mare bucurie. Când aseară s-a anunțat că miciuțul care a stat în puțul acela nenorocit, la 16 m sub pământ, a fost scos, m-am bucurat nespus de mult. Copilașul de doi ani a avut zile să trăiască. Dumnerzeu l-a vegheat și l-a ajutat prin oamenii trimiși de el acolo să-l ajute să iasă la suprafață. Nenorocirea s-a întâmplat în comuna Balta Sărată din județul Teleorman, din fieful lui Liviu Dragnea. 
Copilașul, nesupravegheat, nu avea nici doi anișori.
Am scris despre o lege de ocrotire a copiilor, prin care părinților să li se spună clar ce îndastoriri au în:
- a îngriji copilașii;
- a supraveghea copilașii;
- a educa pe copilași;
- a ocroti copilații;
- a le apăra sănătatea.
De asemenea acolo am cerut detalierea și înăsprirea pedepselor pentru:
- părinții criminali;
- părinții neglijenți;
- părinții bătăuși;
- părinții violenți;
- părinții care-și sechestrează copiii;
- părinții care-i fac sclavi pe copiii lor;
- părinții nelegiuiți.
Și părinții copilașului care a suferit cumplitul eveniment de ieri merită o pedeapsă exemplară. Ei trebuie:
- biciuniți în piață cu televiziunile în direct;
- înfometați trei zile;
- scuipați de toți sătenii;
- plimbați goi pe străzile comunei;
- obligați să se târască în patru labe o săptămână.
Și toate astea să fie știute de tot poporul, ca înspăimântați, cei ce ar avea cumva cheful sau gândul nebunesc să nu aibă grijă de copii din convingere, s-o facă de frică, de rușine și de groază, căci oamenii de tipul lor sunt fricoși și lași când este vorba de persoana lor. Trebuie ca societatea să fie necruțătoare cu toți cei care nu au grijă de copilașii lor și întoarcerea spre torturile din Evul Mediu sunt singura soluție pe termen scurt pentru a-i aduce la liman. M-am săturat să văd suflețelele acelea plăpânde chinuite de niște brute, care își mai zic și bețivi, dar care sunt de fapt niște neoameni. Cum ne comportam cu  un animal, așa trebuie tratați aceștia, fără milă, adică.


(26 aprilie 2017)

No comments:

Post a Comment