Tuesday, April 25, 2017

Eugen NICOLICEA și logica infailibilă

Eugen NICOLICEA este un bărbat cu multe apariții la tv unde etalează acel zâmbet specific omului inteligent, care știe să răspundă la întrebările ce se referă la meseria sa de jurist, adică de absolvent de studii juridice solide și practicant de avocatură cu succes, dar de deputat în șapte legislaturi începând cu 1992 și până în 2020, adică este peren.
L-am observat și l-am admirat cum știe să expună raționamentele clare prin care ajunge la soluții nebănuite, soluții deasupra unor oficiali mediocrii cocoțați pe scaune vremelcice dar înalte și nesigure.
Are un mod unic de a plasa ironii fine și bine țintite exact celor care se așteaptă mai puțin, iar cu argumente foarte bine construite vine să demoleze sofisme ale unor ageamii în ale dreptului, dovedindu-se a fi mare maestru de ceremonii care știe dansul pe ruinele admersarului. Chiar azi l-am auzit cum frumos îl lua în balon pe un procuror nefericit, pe care l-am analizat și despre a cărui dantură urâtă și neîngrijită în raport cu banii pe care îi are, am scris cu nemulțumire.
Îl mai aștept pe Eugen NICOLICEA să vină la emisiuni, căci atunci când el vine este o seară frumoasă, calmă, interesantă și drăguță, indiferent de moderator.


(24 aprilie 2017)

No comments:

Post a Comment