Tuesday, April 18, 2017

Cum era și de așteptat

Cineva m-a atenționat că la adresa SkyHub.me am posibilitatea să fac cont și să intru într-o nouă rețea de socializare, făcută de Alexandru Ionuț BUDIȘTEANU, un tânăr care a câștigat un foarte mare premiu mai acum câțiva ani în USA.
Am căutat pe google și la adresa http://budisteanu.net/category/projects/skyhub/ am găsit ceva. Am încercat să-mi fac cont si am vrut să intru chiar pe rețea la adresa http://skyhub.me/. Acum 19 aprilie 2017 ora 09,10 încep marea mea aventură acolo.
Voi reveni imediat ce voi avea contul creat.
La ora 09,20 am deja cont creat și am definit și tema de care mă voi ocupa și anume culturismul. Este interesant că tânărul Alexandru Ionuț BUDIȘTEANU a înțeles o chestiune esențială în dezvoltarea de aplicații web de succes și anume asigurarea continuității, adică pașii esențiali să fie făcuți după reguli simple și deja cunoscute de la alte aplicații web de mare răspândire. Crearea contului îndeplinește acestă regulă. Crearea temei utilizează structurări exact pe care le știa, de la alte aplicații.
Bravo, Alexandru Ionuț BUDIȘTEANU, ești băiat deștept!



(19 aprilie 2017) 

No comments:

Post a Comment