Wednesday, February 1, 2017

Demisiile în bloc

Liberalii, drăguții de ei ai ieșit în 31 ianuarie 2017 la ceas de noapte cu o zicere, cel puțin halucinantă. Ei vor să-și dea demisia în bloc și să forțeze alegerile anticipate. N-ar fi o ideie rea numai că:
- aleșii pe 4 ani au salarii astronomice;
- nu prea știu cine dă pasărea din mână pe cioara de pe gard;
- a mai fost vehicualtă ideia și a fost doar o demisie;
- votul pe liste prelungește procesul prea mult;
- nimeni nu dă asigurări că după alegeri dreapta va fi învingătoare;
- suntem totuși nehotărâți din moment ce la vot in 11 decembrie au ieșit prea puțini.
Asta cu demisiile în bloc este o glumă tot atât de proastă cum a fost aceea cu demisiile în alb. Nici nu s-au scris, iar dacă au fost scrise nu-mi aduc aminte decât de un tip din vremea FSN-ului care a folosit-o. Sunt așa mulți ani de atunci, iar omul nici nu a apucatt să soarbă din cupa unicității pe un interval istoric semnificativ.
Demisiile în bloc au fost un element care ar fi șocat omenirea dacă era spusă de alții nu de un deputat PNL, pentru care am avut și încă mai am aprecieri dacă fac o analiză a calităților de comunicator al zicătorului de cimilituri la miez de noapte. Stau si mă intreb, de ce i se spune demisie în bloc și nu ise zice demisie în vilă sau demisie în cont, gândindu-mă că mulți liberali au și vile au și conturi grase.
Stau și mă întreb dacă oamenii știu ce vrea poporul acesta. Înainte de ideologii, de teorii și discursuri, acum că este iarnă, poporul vrea cald în case, vrea păpică, vrea și o țuiculiță. Taman la primăvară poporul ar mai vrea și altceva, dar acum oamenii sunt cu grijile și necazurile lor. Sistemul educațional e la pământ, industrie nu avem, autostrăzi nu avem. Doar se bate pasul pe loc într-o mediocritate poleită care strălucește orbitor, dezvoltând o realitate amețitoare, colorată, dinamică, dar falsă.


(01 februarie 2017)

No comments:

Post a Comment