Friday, February 3, 2017

Dantura lui A.L.

C. L. apare excesiv de des la televizor. Nici nu știu ce zice, dar zice. Nu înțeleg nimic, pentru că în loc să ascult ce zice, eu îi analizez dantura absolut nelucrată. La banii lui, ar fi trebuit să aibă o dantură dacă nu de vedetă de film american, cel puțin una curățată cu atenție de un stomatolog foarte bun. Eu am niște chestii care mă distrag, precum:
- mâneca descusută sub braș a Patriciei Kaas la concertul de la București plătit de o rețea de mobile;
- un student care scrie cu stânga și stă în primul rând când eu predau cursul, fără a citi de pe foi;
- persoanele care mestecă gumă când eu vorbesc liber;
- ciorapii cârpiți la balerini;
- nasturele rupt de la sacoul unui orator plin de el;
- musca de pe fruntea unui invitat la un show tv.
Respectivii chiar dacă sunt superbi, chiar dacă spun lucruri nemaipomenite, pe mine m-au pierdut. Au ei un nu știu ce, care mă fac să mă concentrez pe altceva și ei chiar dacă spun lucruri geniale, nu-i mai urmăresc pentru că nu am capacitatea să mai fac și acest lucru din moment ce întreaga mea atenție este concentrată pe un detaliu absolut nesemnificativ. Acum este dantura lui A. L. personaj deloc sărac în condițiile în care stomatologia are progrese excepționale și nici durerile nu mai sunt cele de acum 30 de ani. Am mai văzut un domn care tot așa are o problemă cu partea dreaptă de sus a danturii, dar cred că este în lucru. Nici dantura lui Ion Iliescu nu era fără cusur, tocmai pentru că era perfectă, inuman de perfectă.
În opinia mea, dantura îl definește pe fiecare dintre noi 100%. Unul cu bani și fără dinți în gură este un fricos. Unul cu bani și cu o dantură naturală și îngrijită este omul care știe ce vrea de la el și va cere și altora lucruri importante. Unul fără bani dar cu dantură ca lumea este sănătos și de aici începe orice dialog. Omul fără dantură bună, va ține mâna la gură când vorbește, arătând și o notă de falsitate. Omul cu bani și cu dantură neîngrijită și pe care și-o mai și expune, arată cât de mult îi disprețuiește pe cei din jur.


(03 februarie 2017)

No comments:

Post a Comment