Wednesday, February 1, 2017

Cauza răului, OUG și Florin IORDACHE

Eu am o teorie, adică mai multe teorii. 
Prima teorie este că avem știința amânării și indeciziei dusă la perfecțiune. S-au făcut codurile care au fost adoptate prin asumarea de către guvern. Mă gândesc că dacă erau coduri foarte bune, trebuia să fie supuse discuției și aprobării de către Parlament. Fiind coduri oarecare, au fost adoptate și apoi CCR le-a găsit nenumărate bube, ce ctrebuiau fremediate în 45 de zile, ceea ce nu s-a întâmplat.
S-a încălcat termenul de către guvern, s-a încălcat termenul de către Parlament și n-am văzut pe nimeni smulgându-și părul din cap că este nesocotită însăși Constituția care zice destul de clar la articolul 147, alineatul 1) litera c) cum stau lucrurile.
Acum văd că s-au produs modificările, au fost publicate în MO ieri noapte. Un val de proteste au izbucnit în toată țara. Lumea este nemulțumită. 
A doua teorie este legată de Fenomenul Pitești care a evidențiat aplecarea unora spre a face lucruri rele, așa cum a fost reeducarea, cu efecte dezastruoase și pe termen lung asupra a tot ce a însemnat societatea românească. Și codurile acelea au avut efecte suprapopularea pușcăriilor, dar neacompaniată de recuperarea prejudiciilor. Stau și mă întreb eu în sinea mea cea interioară, cam cum ar fi ca hoțul sau cel cu abuzul în serviciu să fie pbligat să plătească la stat:
- prejudiciul X;
- să dea societășii 0,75*X pentru jignirea poporului;
- să dea societății 0,25 *X pentru lipsa de caracter.
În plus, cine nu returnează suma să i se tripleze pedeapsa și să piardă alte nenumărate drepturi. Totul să fie făcut în așa fel încât:
- să le piară cheful hoților să fure;
- să se recupereze prejudiciile;
- societatea să se răcorească deplin.
Cauza răului stă în modul aiurea și dezlânat de a acționa a tuturor.
OUG se face pentru a da o soluție. Dacă guvernele ar fi fost formate din genii în acțiune, cu siguranță nu s-ar fi ajuns aici. Mai mult, manipularea a atins cote alarmante. Se manipulează la televizor 200.000lei au devenit 200.000euro, s-a vorbit că guvernul a adoptat legea amnistiei, ceea ce nu este adevărat.
Cauza răului, OUG și Florin Mihai-Alexandru Iordache, vin din istoria milenara a poporului nostru. Textele imprecise ne vor duce spre pierzanie. Cred că toti cei care fac legi în Parlament să treacă pe la un curs de Scheme logice si sa nu mai folosească în vecii vecilor verbul A PUTEA.
Tare îmi doresc să intrăm în Spațiul Schengen cel puțin o dată cu Bulgaria, care am impresia că ne-a luat-o înainte. Îmi doresc autostrăzi, ceea ce văd că se amână la nesfârșit. Măcar autostrada Pitești-Sibiu să fi început, zic.
CSM a luat atitudine.
procurorul general este bine să-și corecteze dantura. Implanturile i-ar folosi.
Despre Florin IORDACHE unii spun că ar avea sânge-n pix. Mira-m-aș...



(01 februarie 2017)

No comments:

Post a Comment