Thursday, December 22, 2016

Mi-aș dori ca Alina MUNGIU-PIPIDI...

Să reamintesc episodul.  Alina MUNGIU-PIPIDI era redactor la Televiziunea Română la știri și imediat ce s-a închegat noul Parlament, a mers acolo să-i ia un interviu lui Ion ILIESCU, senatorului Ion ILIESCU, cel care fuses până atunci președintele României. Și azi îmi sună în urechi torentul de întrebări adresate de  Alina MUNGIU-PIPIDI fostului președinte.  Era de nestăvilitși de o agresivitatre această  Alina MUNGIU-PIPIDI încât am și crezut că Ion ILIESCU fusese condamnat și eu nu știam, iar țara îl dorea așa despuiat prin modul total neprofesionist al redactorului sau director, ce-o fi fost  Alina MUNGIU-PIPIDI la TVR, departamentul de știri. Urmașa sa demnă este cea care a datr filmul cu caltaboșii, Rodica CULCER.
Dacă ar fi posibil să dau timpul înapoi, miaș dori ca Mi-aș dori ca Alina MUNGIU-PIPIDI să intre și acum în sala Senatului și să-i îndese microfonul în gură altui președinte al României, mă refer la Traian BĂSESCU, pe care are supărarea cu intrarea lui EBA în Parlamentul European, dar și alte supărări. Dacă aș avea în față întrebările adresate de  Alina MUNGIU-PIPIDI lui Ion ILIESCU mi-aș imagina și cam ce l-ar interoga pe Traian BĂSESCU.
Întotdeauna m-am întrebat de ce inchizitorii n-au fost femei, pentru că ar fi făcut lucrurile mult mai aplecat, mai cu determinare, cu artă și istoria Evului Mediu ar fi avut ce scrie, mult mai picant și cu mai multe curiozități.



(22 decembrie 2016)

No comments:

Post a Comment