Tuesday, December 27, 2016

Mi-ar fi plăcut să văd la Cristian Seidler...

Cristian Seidler este un comunicator al USR care apare destul de frcvent la televiziuni, chiar prea des, ceea ce va fi un dezavantaj pentru acest tânăr care nu are timpul necesar să se formeze în ceea ce se numește de Dâmbovișa, politică. Până să mă documentez, am avut impresia că deputatul de acum Cristian Seidler, este matematician, căci avea în vorbire un bagaj care mi-a creat senzația că Nicușor Dan, matematician fiind, a făcut o echipă cu tineri din domeniul lui de activitate. Deosebirile legate de logica structurală a construcțiilor lui Cristian Seidler m-au determinat să merg ceva mai în profunzime. Am înțeles că a terminat Dreptul la Universitatea din Oradea, oraș pe lângă care am trecut de vreo câteva ori fără să zăbovesc din varii motive, unul fiind caela că se afla acolo un vindecîtor care făcea niște ceaiuri pe care le vindea în niște condiții absolut bizare. Mă alteptam să văd ceva studii de master în drept și să-l văd dacă nu procuror sau judecător, așa cum sunt foști studenți de-ai mei care au terminat informatica economică și au făcut și Facultate de Drept sau măcar profesând la o casă mare de avocatură. Am văzut că deputatul Cristian Seidler a lucrat în zona HR. E interesant, dar pentru HR știam că există ceva pe la specializarea de management sau pe la comunicare în afaceri. E interesant ce face, dar eu știu că dacă am făcut informatică, am continuat în informatică, am aprofundat în informatică și o să crăp de la informatică, economică, bineînțeles. Așa că nu prea am cuvinte exagerate de laudă față de cei care termină o facultate, să zicem Medicina și lucrează ca manageri la un supermarket, pretextând că salariul este mai mare. Eu știu o pediatră care face politologie. Știu un psihiatru care este analist politic. Știu un inginer care și el tot analist politic este. Nu am aprecieri bune pentru cei care n-au strălucit în meseria pentru care au făcut facultatea și după aceea, chiar tineri fiind au intrat în politică. Mă gândeam la A. Iorgovan tăticul Constituției. A făcut Drept, a evolut pe Drept, a fost avocat la bară și în Parlament tot de drept s-a ocupat. Am apreciat cum a evoluat, deși produsul finit nu mi-a plăcut și nici nu-mi place. Mi-ar place să-l revăd pe Cristian Seidler un pic mai altfel, mai respectuos față de moderaroarele-doamne și cu mult mai degajat în a prezenta argumente, cum fac Clotilde Armand și Nicușor Dan cu talent, mobilitate, gestică, tonalitate, zâmbet și ușurință. Are maeștrii de la care să învețe și apoi să se șlefuiască, dar nu înainte de a se demonetiza. Cred că  unele calități trebuie să le ai din născare sau trebuie să muncești foarte mult pentru a estompa defecte majore. Sunt răbdător.



(27 decembrie 2016)

1 comment: