Thursday, October 20, 2016

Management eronat în supermarket-uri

Mergând în supermarket nu reușesc decât să-mi fac nervi pentru că:

  • dacă într-unul lipsește ceva, toate nu au acel ceva indiferent despre ce market e vorba;
  • schimbă locul rafturilor cu produse încât e imposibil de a face cumpărături ca ieri;
  • aduc de fiecare dată alte produse echivalente;
  • utilizează tehnici vulgare de a te fura din ochi;
  • nu-și instruiesc vânzătorii pentru a face comerț civilizat.
În toate supermarket-urile se lucrează ca acum 100 de ani, fără să se țină seama că suntem în societatea informațională. Ei, acolo în hoția lor pun tot felul de comisioane cu vizibilitatea la raft, fără să se gândească la client. În mintea lor seacă, îl văd pe client tot în spiritul de începul de secol al XX-lea, când omul avea timp. Acum omul vine, știe ce are de cumpărat și nu are timp, drept care el nu stă să cotrobăie prin mărfuuri și să orbecăie până găsește ceea ce are nevoie. El știe un produs, l-a verificat, pe acela îl vrea, îl ia de la locul pe care îl știe și trece la alt produs din lista făcută de acasă. Acum, când pe eticgete scriu tot felul de chestii, producătorii în primitivismul lor te fură din ochi:
  • folosind ambalaje mai mari;
  • reducând gramajul dar menținând prețul;
  • ademenindu-l pe client cu Ț+1 la preț de Ț, dar în realitate setul de Ț+1 e mai scump;
  • ridicând fundul paharului,  încât conținutul e mic, paharul pare mare.
Chiar azi am probat exact toate acestea și m-am convins că la noi managerii din supermarket-uri trăiesc în trecut. Ei pun niște promoții cu puncte dar sunt niște hoți că așa-zisele lor reduceri sunt de fapt umflări de prețuri. Cartelele de fidelitate sunt falsuri de adormit copiii, pentru că nu există comerciant care să se gândească la altceva decât cum să-l înșele pe client.
(21 octombrie 2016)

No comments:

Post a Comment