Monday, October 31, 2016

30.10.2016-11,46

Este momentul în care numărul accesărilor la blogul meu, cu tema destul de cuprinzătoare și generoasă Actualitatea românească
a ajuns la frumoasa cifră de 100.000. Nu a fost un scop în sine, dar dacă am ajuns aici, esta este. 
Era în 22 ianuarie 2016 când a venit pe la mine Alin ZAMFIROIU și mi-a vorbit despre blogul lui cu tematică de monede. Atunci am decis să-mi fac blog. Am scris în acea seară articolele Alegeri, alegeri și ezitări metafizice, Autostrăzi și oarece și  Analiza cantitativă și comparată a Constituțiilor. Acum am 1205 articole postate, 94 sunt în așteptare, deci în total sunt 1299 articole scrise de mine într-un interval zic eu, destul de scurt. Cred că această experiență este asemenea datului pe un tobogan cu apă, lucru pe care l-am făcut la Area 47, Tyrol's Ötztal - Austria. 

(31 octombrie 2016)

No comments:

Post a Comment