Wednesday, August 3, 2016

Prin muzee: MoMA

Museum of Modern Art- MoMA din New York este ceva de vis. L-am vizitat prin februarie 2006. Este o imensitate de muzeu unde se află tot ce este mai valoros din arta din secolul al XX-lea. Sunt foarte mândru că acolo este o sală Brâncuși și am făcut și eu o poză în acea sală.
Am multe poze făcute acolo că nu este nicio interdicție. Acolo am văzut cele mai îndrznețe opere de artăși sunt sigur că am plecat cu mult mai bogat decât am intrat în acel muzeu. Eu am mai citit câte ceva despre pictura modernă și reținusem niște nume. Vreau să spun că toate acele nume erau acolo cu tablouri. Am fost umilit pur și simplu. Nu a fost un pictor modern despre care să fi citit eu ceva și să nu fi avut acolo un tablou.

(03 august 2016)

No comments:

Post a Comment