Friday, August 19, 2016

Lucruri simple, ieftine și de efect

Mă gândesc uneori la o cântăreață care îmbrăcase casa maică-sii în plăci de cramică maro și verde. Arăta oribil, dar era semnul că ea câștiga bani adevărați și dorea să arate sătenilor ei că s-a ajuns. Am mai văzut neamuri proaste care fac paradă de materiale scumpe, de forme ciudate să iasă și ele în evidență cu ceva.
În schimb, am văzut un bloc special, care mi-a atras atenția prin faptul că are nenumărate nume de băieți și de fete pe pereți. Este o ideie tare simplă dar de mare efect. Câte alte astfel de idei n-or fi și pe la noi, dar așteaptă să fie puse în operă, neavând loc de cei care domină prin megalomanie, prost gust șilipsă de inspirație.












N-am văzut acolo ION, GHEORGHE, MĂRIN, LEANA, dar merită făcut așa ceva cu nume neaoșe pe la noi pe Dâmbovița.


(19 august 2016)

No comments:

Post a Comment