Monday, August 22, 2016

În loc de fântâni penibile

În loc de fântâni penibile, lipsite de imaginație și mari consumatoare de apă, dar producătoaare dr irât, mai bine s-ar face o chestie simplă, pe o stradă pietonală, care să constea din:

  • un disc de metal care să nu prezinte interes în ideia de a fi furat noaptea;
  • pe disc să fie puse punctele cardinale corect orientate;
  • pe razele cercurilor să fie puse capitale ale unor țări și distanțele în raport cu km 0;
  • dacă e loc să fie scrise într-un cerc interior numele cele mai frecvente la români.
Am văzut așa ceva în multe locuri și am fost mâhnit să constat că Bucureștiul nu figura, deși Bratislava - București îneamă 1027km, iar alte capitale erau.




În micuța localitate ERHWALD am văzut un disc asemănător și m-am bucurat să văd că de la ei până la BUKAREST sunt 1218km.
La Sighișoara este un turn și acolo pe balustrada unde se urmărește priveșiștea cetății sunt înscrise capitale și distante, lucru care mă face să cred că un astfel de disc nu este ceva imposibil de realizat.






(21 august 2016)

No comments:

Post a Comment