Saturday, August 20, 2016

Colecții de cartele de metrou


Aici eset interesant să se colecționeze fie cartele de pe la toate metrourile din lume, ceea ce nu este ușor. Dar mai este o variantă, de a se colecționa cartelele de la metroul bucureștean. Se va vedea cum a evoluat prețul unei călătorii. Aș propune pentru comparație să se ia costul a 100 de călătorii și să se vadă cât aur de 24ct se cumpără la oficial prețul BNR. cartelele de metrou s-ar constitui într-un barometru pentru viața economică a unei țări în general și a țării noastre în special. Singurul metrou nesubvenționat am înțeles că este cel din Tokyo. la noi, cu toate subvențiile salariații de la metrou care prin sindicate au închiriat spații de arată oribil toate stațiile, tot nemulțumiți sunt. Am prins niște zile încât ei au intrat în grevă și toată suflarea orașului a suferit, de parcă noi eram cei plini de vinovății.
Cândva m-am apucat să colecționez cartele mai ales din cauză că erau cartele cu 10 călătorii și cu durată de valabilitate de 90 de zile. neapucând să le consum, am rămas cu ele și deci se strânseseră câteva. În mod normal, reclamele de pe cartele ar trebui să determine Compania METROREX să scadă tarifele, dar nu se întâmplă așa ceva, din lăcomie, zic eu. 
oricum, cine face astfel de colecție îmbină frumosul cu utilul, până se vor unifica modalitățile de plată METROREX-RADET, căci așa a zis Firea că va face.
(20 august 2016)

1 comment:

  1. Salut,

    Mai ai acele cartele Metrorex ? Eu inca le colectionez si daca nu ai ce face ele mi-ar place mie ☺

    Merci
    Sergiu

    ReplyDelete