Thursday, July 21, 2016

Reclamele cele enervante

În mediul virtual se practică reclama deșănțată, enervantă și mai ales ineficientă. față de reclamele care apar în magazine, pe panouri și care costă bani adevărați, reclamele din lumea virtuală are niște caracteristici legate de dinamică, de vizibilitate și mai ales capacitatea de a fi cuantificată.
Pe mine, reclamele din mediul virtual mă enervează teribil. Ori de câte ori caut ceva și întâlnesc reclame care sunt supărătoare, abandonez și caut altceva. Eu știu că cei ce fac reclame, precis au o mare problemă în a-și vinde produsele. Sunt reclame cu niște apartamente care de ani de zile nu se vând și se abuzează cu reclame oriunde nu te gândești, acolo acelea apar.
Un produs bun, înțelegând prin acesta, un produs de foarte bună calitate și cu preț bun, se vinde singur. Nu este nevoie de reclamă deșănțată pentru a vinde niște lucruri de calitate. Numai gunoaiele au nevoie de reclamă. 
Un produs de excepție doar este prezentat. Apartamentele dintr-un ansamblu rezidențial se prezintă prin:
  • amplasament;
  • structură;
  • suprafață;
  • preț complet;
  • finisaje;
  • facilități;
  • avantaje financiare.
Lumea știe despre ce este vorba și nu trebuie îmbrobodită cu nimic. Reclama deșănțată presupune aspecte ascunse, elemente de noncalitate și mai ales chestii legate de cum este păcălit clientul. Acolo unde în reclamă este prezentat ceva, cu siguranță acel ceva este invers, adică rău de tot. Sunt cunoscute cazurile când clienților le erau prezentate numai și numai avantaje roze, iar în final dezvoltatorul a fugit cu banii.
Chiar acum când căutam ceva am văzut nenumărate reclame care au cotropit ecranul computerului și ceea ce este enervant privește imposibilitatea de a închide acele mizerii. Am abandonat și am mers altundeva. Eu nu cumpăr nimic prezentat în reclame, pentru că tot ce este în reclame este foarte foarte prost calitativ. Se prezintă și ROLEX, dar nu este reclamă, ci un vis frumos ca și la parfumurile celebre. Acelea se vând singure. Este doar o prezentare ca lumea să nu uite că acolo este un reper adevărat ROLEX și un element de ghidare așa cum sunt cele câteva  parfumuri speciale.
Acum reclamele sunt scăpate de sub control din lăcomia celor care vor profituri. Se va produce balansare căci a nu da click înseamnă a nu a accepta ceva care enervează. Ori acele click-uri cuantifică reclamele și cu cât numărul lor scade cu atât interesul de a pune acolo reclame scade. Cu timpul entuziasmul se va restabili și lumea își va recăpăta echilibrul


(21 iulie 2016)

No comments:

Post a Comment