Friday, July 15, 2016

Management privat, o nouă găselniță

Văzân cum sunt prăduite companiile de stat, s-a inventat o chestie și anume: managementul privat. Adică vine unul, cu un program în care spune că face și drege. Câștigă concursul, ia o grămadă de bani și în loc să facă să dreagă, este demis si pleacă cu coada între picioare. Nu am cunoștință de o companie de stat care să fi avut management privat și care să fi devenit altceva decât o ruină anostă, muribundă, pe pierderi și nimic altceva. Așa că treaba cu managementul privat este o chestie de adormit copiii. Examenele unde sunt sume enorme, au schemele lor și nu vine un neica-nimeni, oricât de manager ar gi el să facă rahatul praf. Vine un ales, un oarecine, un recomandat care are de dat parandărăt, că nimic pe lumea aceasta nu e gratis. Fără responsabilități în contract, trai neneacă!
Ceea ce vedem aici este o adaptare dâmbovițeană  la un concept meseriaș. Noi ne-am bătut joc de comunism, am ridiculizat capitalismul făcându-l de cumetrie. De ce am lăsa managementul privat să curgă lin și nu l-am pângări cu bidineauca înmuiată în rahatul de la haznaua din fundul curții?

(15 iulie 2016)

No comments:

Post a Comment