Sunday, July 17, 2016

Caracterele: haoticul

Haoticul este un tip care face ce face și uimește pe toată lumea dar nu prin rezultate spectaculoase la problemele pe care le are de rezolvat la muncă. El are pe birou teancuri de hârtii puse fără nicio noimă și când vrea să găsească una anume pierde o groază te timp că trebuie să le ia la mână pe toate, filă cu filă.
El vine cu idei care uimesc pe toată lumea pentru că ceea ce propune nu are nicio legătură cu realitatea. este ca și cum ar dori să meargă vara să schieze pe Calea Victoriei.
Haoticul se stroduiește să împrăștie buna dispoziție în jur și uneori îi reușește numai și numai prin nivelul de trăznaie pe care o propune și care ia prin surprindere pe toată lumea.
El începe o ideie, se deplasează spre altă direcție și încheie cu totul altceva, fără a fi vorba de ceva care să fie luat ca un întreg inteligibil de la cap la coadă.
Am lucrat cu un tip haotic. El tot începea proiecte fără a termina vreunul. Ce m-a enervat la el a fost că atunci când l-am invitat să lucreze cu mine la o temă, a venit el sămi zică despre o cu totul altă temă. I-am zis că tema lui s-o facă el însuși proiect, să fie al lui, iar tema mea este tema mea și el nu mai este bine venit acolo.
La haotic în cameră e o dezordine de nedescris. În caietul său de notițe se găsesc tot felul de cursuri, fără posibilitatea de a le identifica. El are uneori o dezordine în care se descurcă de minune. Dar sunt prea rare aceste cazuri.


(17  iulie 2016)

No comments:

Post a Comment