Tuesday, June 14, 2016

Politica mondială după Zgonea

Iată că spre surpriza generală, soarele a răsărit azi marți 14 iunie 2016, după plecarea lui Valeri9u Zgonea de la șefia Camerei Deputaților. Și mai surprinzător a fost că după plecarea lui Zgonea după luni a venit ziua de marți, lucru cu totul fenomenal căci se credea că timpul se va opri și ziua de luni va fi ca o poză împietrită. Bine că nu s-a oprit Pământul din a se roti, pentru că aș fi căzut de pe el, nu știu unde.
Deja politica mondială este salvată că și după plecarea lui Valeriu Zgonea funcționează guvernele, președinții de state, iată că acționează și fac ceea ce trebuie să facă. Credeam la un moment dat că prin plecarea lui Zgonea nu va mai exista politică, nu va mai exista verb, polemică și nici colegialitate. Cu Mihaiu Viteazul nimeni nu va mai fi coleg.
Ce mare noroc am avut că am scăpat! dacă se întâmplau toate relele, universul s-ar fi prăbușit în sine și axa timpului s-ar fi frânt iremediabil, iar pianul și-ar fi înghițit sunetele și  Nocturna op.9 No.2 a lui  Chopin ar fi fost o tăcere defrișată.
Oau, ce sperietură am tras luni seara, dar mi-am revenit, că n-a fost să fie apocalipsa după Zgonea!

(15 iunie 2016)

No comments:

Post a Comment