Sunday, June 12, 2016

Caractere: figură

Omul caracterizat ca fiind o figură se prezintă în fața tuturor ca un om interesant, care se evidențiază prin:

  • apariția la o întâlnire în ultimul moment;
  • îmbrăcăminte neadecvată evenimentului;
  • discuții care nu au nicio legătură cu subiectul general;
  • arată tuturor soluții destul de trăznite;
  • fac tot timpul lucruri neașteptate;
  • surprind pe cei apropiați;
  • fac daruri dintre cele mai ciudate;
  • au bancuri dintre cele mai bune;
  • scot pe toți din impas cu contribuții interesante;
  • fac atmosfera plăcută;
  • știu să revitalizeze un proiect;
  • surprind pe șefi prin puterea lor de a se concentra și de a face ceva exact când e nevoie.
Atunci când spun cuiva:
- Băi, ești o figură!
O fac atunci când respectivul mă cam fierbe pe o anumită problemă și îmi oferă soluția cea mai bună, surprinzându-mă plăcut. Nu voi spune nimănui că este o figură dacă în nraport cu mine îmi servește lucruri neplăcute, mă pune în situații delicate din care eu ies șifonat. La mine, un om bine cotat ca meseriaș  este o figură dacă:

  • muncește bine dar o arată surprizându-mă plăcut;
  • este punctual dar apare cam excentric îmbrăcat sau are un pix de o formă neconformă situației;
  • face ceea ce are de făcut și înainte de a pleca îmi spune un banc și mă șochează;
  • îmi cere un sfat într-o problemă absolut intimă;
  • mă întreabă ceva despre mine, privind o latură despre care nu am vorbit cu nimeni;
  • vine la o întâlnire de afaceri pe bicicletă cu pălărie și pană de păun;
  • nu cere voie nimănui să spună o chestie veselă despre ceva de la muncă.
Apreciez figurile pentru că ei colorează viața noastră.
(12 iunie 2016)

No comments:

Post a Comment