Monday, April 11, 2016

Colecția de cartele de telefon uzate

Au fost vremuri, înainte de generalizarea utilizării telefoanelor mobile, când de la telefoanele din stradă se vobea fie cu fise, fie cu cartelă. Cei care au pus în circulație cartele de telefon au avut inspirașia sa facă lucruri excepționale, realizând piese de colecție.
Am colecționat mulți ani asemenea cartele. Ca și în filatelie, cartelele de telegon uzate se clasificau pe:
- țări;
- teme;
- valoare;
- texte.
La început, am colecționat orice. Cu timpul am devenit celebru în ASE prin faptul că rugam pe cei care plecau în străinătate sp nu arunce acrtelele și să mi le dea mie. Am puterea să spun că dispun de câteva cartele interesante. Am cumpărat bibliorafturi și file din plastic astfel compartimentate pentru a pune cărțile de vizită. Așa mi-am făcut o colecție de care sunt foarte mândru, deșu nu dispun de piese rare. Tot ce am acolo reprezintă munca mea de colecționar pasionat de nimicuri, frumoase și cu semnificație.





Cele șase piese formează o serie de cartele de telefon din Noua Zeelandă.
( 11 aprilie 2016)

No comments:

Post a Comment