Tuesday, March 29, 2016

Teoria proiecțiilor

Se considera o mulțime C a caracteristicilor de calitate pe care le urmăresc membri ai unor colectivități. C = {c1, c2, c3, ...., ck, ......, cn}, unde:
n  - numărul de caracteristici ale colectivității C;
ck - elementul k al colectivității C.
Un grup țintă este format din persoane care la un moment dat din cene n caracteristici aleg m, cu 
m < n, adică acele persoane au nevoie de manageri cu mai putine caracteristici decat sunt cunoscute.
Există să presupunem un candidat la funcția de manager, El după ce a studiat grupul țintă a identificat un număr h  de caracteristici care crede el sunt cerute de membri din grupul țintă.
Dacă  h < m < n, inseamnă că acest manager a identificat mai putine caracteristici decat dorește grupul țintă că trebuie să aibă cel dorit de ei. este rău pentru că proiecția grupului țintă este o submulțime CGȚ inclusă în C. Proiecția pe care o face candidatul la funcția de manager este o proiecție CCM, adică o submulțime de caracteristici  inclusă  în submulțimea CGȚ.
Situația fericită este aceea în care submulțimea de caracteristici identificată de grupul țintă CGȚ este identică cu submulțimea de caracteristici studiate și analizate de candidat, CCM.
Lucrurile se complică atunci când grupul țintă vede anumite caracteristici care vizează anumite laturi ale nevoilor cerute de membrii care îl alcătuiesc, reunite într-o mulțime  C = {c1, c2, c3, ...., ck, ......, cn}, unde:
n  - numărul de indivizi ai colectivității C identificată de membrii grupului țintă;
ck - elementul k al colectivității C.
Candidatul la postul de manager vede alte caracteristici ce privesc cu totul alte laturi legate de cerințele grupului țintă, definite de mulțimea R = {r1, r2, r3, ...., rk, ......, rm}, unde:
m  - numărul de caracteristici identificate de candidat  aflate în colectivitatea R;
rk - elementul k al colectivității
Dacă cei din grupul țintă extrag câteva 
caracteristici din mulțimea C și candidatul
face și el același lucru dar folosind mulțimea
 R, se realizează două proiecții, pe două 
mulțimi diferite, 
Au fost nenumărate situații ăn care proiecțiile au fost total nepotrivite, ceea ce a dus la rezultate catastrofale. De aceea este necesar să se facă un studiu aplecat asupra grulului țintă. Ecista mulțimea C a caracteristicilor știute de grupul țintă și prin sondaje se va cunoaste o mulțime C ' care diferă dar foarte puțin de mulțimea C. Candidatul la postul de manager va lucra selectând o submultime de caracteristici din mulțimea  C ' care este oricum mai bine reprezentată decât ceea ce ar extrage el din mulțimea R. dacă toti cei care vor sa fie votați ar folosi aceste elemente din teoria proiecțiilor șansele de reușită vor fi foarte bune.
Exista situașii ăn care apar mai muți actori și resursele sunt date sub formă de mai multe colectivități. Ideia de bază este ca un jucător care dorește să fie învingător, trebuie să realizeze acele proiecții care să-i maximizeze șansa in procesul electoral. Nu este nicio dificultate îb=n a formaliza aceasta abordare. Importantă este aplicarea în practică. Am văzut un prezident care pe durata mandatului făcea niște ghidușii teribile. În mintea lui, poporul virtual credea că în sfânta zi de sâmbătă în loc să vadă ceva frumos la TVR stă să-i asculte zicerile. Că vorbea graseiat și-mi amintea de Ceaușescu, e o altă problemă. Dar să-mi răpească bucuria unei emisiuni distractive, e de neiertat. La un moment dat a zis că l-a învins sistemul. Nu s-a învins singur. Toți pe care i-a chinuit cu acele sâmbete ratate l-au coborât dramatic în sondaje. El singur ți-a construit înfrângerea prin asta și prin Consiliul National de Actiune Impotriva Coruptiei - CNAICO și alte himere. A fost distrusă marea corupție atunci pentru că marea coruptă ă babă a fost prinsă mituind un conductor de tren cu un leu, adică 0,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 din PIB-ul lui Corbea.
Tot niște proiecții absolut deficitare a făcut  un alt fost prezident care ișea la oar 17 să-și spună ofurile. Nimic periculos. Prăbușirea în sondaje s-a produs când a început să debiteze tot felul de bazne duminica pe Tezaur Folcloric de la TVR1. Ți el a făcut proiecții cu rezultate ale operațiilor de intersecție vide, folosind mulțimi destul de consistente.
Acum în campania electorala de la locale dar și la parlamentare voi colecta texte, voi face practic aplicarea acestei teorii a proiecțiilor căci jucătorii vor oferi pe tava informația primară.  Teoria proiecțiilor  este un alt mod de a sistematiza informația pentru a avea sub formă grafică imaginea diferențelor de abordare a tuturor actorilor ce intră într-un proces în care resursele sunt cu caracter unic și se urmărește maximizarea în condițiile în care alocarea depinde de alegători.


(30 martie 2016)

No comments:

Post a Comment