Sunday, March 20, 2016

Niște emisiuni modeste și un post la TVR ...

Nu resping niciodată nimic din start. dacă însă ceva mi se pare nelalocul lui concluzionez și nu mai există șansa remediului.
Îmi amintesc cum Patricia Kaas a căntat la București și când am constatat că avea bluza descusută sub braț, n-a mai însemnat nimic restul spectacolului din acel moment.
Așa a fost și cu emisiunea Panorama a Oanei Stănciulescu. Emisiunea era plată, nu avea profunzime și prezentatoarea nu avea nerv. Am urmărit să vad ceva specia. Nimic. Problematica era slabă, firul derulării era monoton și lent.
Mi-am reprimat să mai urmăresc emisiunea acestei jurnaliste că o consideram pierdere de timp.
La un moment dat am observat o schimbare ostentativă de atitudine prin 2014, toamna târzie și era mănușă pentru că jurnalista a plecat de la Antena 3 și s-a îndreptat spre Realitatea. Îmi pare rău să constat că nici acolo nu am văzut un reviriment spectaculos. Doamna are un minus în ceea ce privește debitul verbal. La emisiunile de tipul celor de care se ocupă trebuie ritm, antren și mai ales varietate. Monotonia nu are ce căuta într-o emisiune dezbatere.
Am înțeles că doamna ar candida ceva pe la TVR. Am făcut paralela cu Dida Drăgan cea care era prin juriile TVR la preselecțiile de Eurovision și decidea prin punctajul său cine pleacă și cine nu, în condițiile în care la preselecția din 1993 cu o melodie modestă rău de tot nu a trecut mai departe.
Se repetă schema?
Selecția pe alte criterii decât performanța adevărată nu duce la nimic. TVR are nevoie de marea performanță managerială penntru a ieși din haznaua în care se află.

(20 martie 2016)

No comments:

Post a Comment