Monday, February 22, 2016

Transferul de notorietate la politicieni

Politicienii dâmbovițeni au acest prost obicei: să facă transfer de notorietate dinspre așii către ei. Dacă există o persoană care a învins în alegeri, crescând ca notorietate pozitivă și se știe cu exactitate că respectiva persoană reprezintă ceva, se încearcă de către alții să tragă un oarece profit, drept care:
- stau în preajma persoanei;
- leagă existența lor de persoana cu notorietate;
- în toate discuțiile fac referire la persoana cu notorietate pozitivă;
- împrumută din gesturi și din vocabular;
- critică anumite apariții doar pentru a se băga în seamă;
- bagatelizează pentru a ieși în evidență;
- arată că au contribuit la poziționarea superioară a persoanei.
De cele mai multe ori reproșează persoanei considerate etalon de către societate diverse aspecte, căutând să se distanțeze de aceasta.
Apar situații extrem de controversate, iar canibalizarea unora duce la situații dintre ecle mai bizare ca să nu le zic nefericite. Au fost situații și aici doar reamintesc anul 2000 în care vectori de opinie își implorau electoratul captiv să-l voteze pe unul dintre candidați, pe care în treacăt fie zis, îl urau visceral, numai și numai pentru a nu ieși învingător acel candidat pus în corespondență cu răul suprem.
Mai sunt trei ani și un pic  până în momentul altui set de tururi de scrutin. Atribuirea și retragerea de Like-uri din mediul virtual este un joc ușor periculos, necunoscându-se în profunzime ce și cum cu aceste resurse asupra maselor largi.

(22 februarie 2016)

No comments:

Post a Comment